Βρίσκω τις δηλώσεις του υπουργού Δικαιοσύνης και του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου επικίνδυνες.

Καλή η προσωπική ελευθερία, αλλά όχι εις βάρος του κοινωνικού συνόλου, λέει ο κ. Σ.Χατζηγάκης και κάποια στιγμή η κοινωνία θα πρέπει να στοιχίσει και να ζυγίσει τα προσωπικά δεδομένα και το κοινωνικό συμφέρον, το οποίο δεν πρέπει πάντα να το θυσιάζουμε στο βωμό της ατομικότητας λέει ο κ. Γ. Σανιδάς

Πιστεύω ότι η ιδιωτικότητα υπάρχει μονάχα στους ιδιωτικούς χώρους. Στο σπίτι μου, στον σκληρό μου δίσκο, στον κλειστό φάκελο μου που ταχυδρομώ etc. Κοινώς σε ότι μου ανήκει. Όταν είμαι σε ένα δημόσιο χώρο όπου όλοι με βλέπουν δεν έχω κανένα δικαίωμα να τους απαγορεύσω να με κοιτούν ή να μεταδώσουν σε άλλους -με τον λόγο ή με οπτικοακουστικά μέσα- την πληροφορία που αποκτούν. Ο χώρος στον οποίο βρίσκομαι από την φύση του δεν επιτρέπει την ιδιωτικότητα. Η δημιουργία τεχνητής ιδιωτικότητας δεν είναι λύση. Γενικά πιστεύω ότι αν δεν καθορίσουμε τα όρια της ιδιωτικότητας -θεωρώ ότι καθορίζονται μέσα από την ιδιοκτησία- θα φτάσουμε σε καταστάσεις που δεν έχουν λογική.

Από την άλλη θεωρώ ότι το Κράτος δεν πρέπει να έχει μια τέτοια δύναμη γιατί είναι επικίνδυνο.* Στοιχηματίζω πριν γίνει η δικτατορία οι περισσότεροι πολίτες πίστευαν ότι θα υπάρχει δημοκρατία τουλάχιστον για όσο θα ζούνε, εάν όχι για πάντα. Ας έχουν οι ιδιωτικοί χώροι κάμερες όπως γίνεται τώρα. Έτσι υπάρχει αποκεντρωμένος έλεγχος. Και το θύμα έχει μια πληροφορία παραπάνω που μπορεί να βοηθήσει στην σύλληψη του ληστή και ο Κρατικός μηχανισμός δεν αποκτά τέτοια τεράστια δύναμη ελέγχου.

* «The existence of the State apparatus provides a ready, swift channel for the exercise of evil.» – Murray Rothbard

ΥΓ: για μια διαφορετική άποψη ρίξτε μια ματιά στους παρακάτω συνδέσμους:
Κάμερες παντού!
Διαδηλωσομανια και καμερες

