Επιτέλους θα μπορώ να έχω πρόσβαση στα mp3 μου από τον mac δίχως να ανοίγω το PC. Αγόρασα έναν εξωτερικό δίσκο 500GB της Lacie, που συνδέεται στον router και λειτουργεί ως file server (βίντεο, mp3 κλπ) για όλα τα μηχανήματα που είναι συνδεδεμένα στο δίκτυο μου.

Ο κύριος λόγος που τον προτίμησα αντί του απλού usb εξωτερικού δίσκου είναι γιατί μου αρέσει να είμαι ακαλωδίοτος και να κινούμαι από το γραφείο στο κρεβάτι μου ανενόχλητος. Η ζωή είναι ωραία όταν είναι ελεύθερη από καλώδια 😉

Αν θέλω μπορώ να τον setάρω για πρόσβαση από το διαδίκτυο όταν δεν είμαι στο σπίτι αλλά προς το παρόν δεν έχω κινητό που να μπορεί να σερφάρει και ακόμα και αν είχα νομίζω είναι ακριβό το σερφάρισμα. Θα είναι übercool πάντως στο μέλλον που δεν θα χρειάζεται να έχω ανοικτό υπολογιστή στο σπίτι (μονάχα τον ρούτερ και τον σκληρό) και θα μπορώ να έχω τα mp3, τα βίντεο, τις εικόνες και τα έγγραφα μου όπου και αν είμαι. (βέβαια γίνεται και τώρα με υπηρεσίες όπως το flickr και το .mac)

Το μόνο αρνητικό είναι ότι κάνει λίγο θόρυβο και μάλλον θα τον κλείνω τις περισσότερες φορές (αυτός είναι και ένας από τους λόγους που σταμάτησα να χρησιμοποιώ το PC).

ΥΓ: πως κλείνει το καταραμένο… 😀

ΥΓ2: τελικά γίνεται με software, όχι με το κουμπί που έχει μπροστά. Πρέπει να συνδεθώ στο σκληρό, να πάω στα settings και να τον κλείσω.

