Έκανα αίτηση για γραμμή τηλεφώνου και internet περίπου πριν δύο μήνες, πήρα τηλέφωνο σήμερα να δω τι γίνεται και με ενημέρωσαν ότι υπάρχει πρόβλημα με το γειτονικό νούμερο που τους έδωσα. Θέλουν λέει να είναι επάνω στην ίδια οδό για να ελέγξουν την περιοχή. Πρώτον γιατί δεν με ενημέρωσαν ότι υπάρχει πρόβλημα; Περίμεναν να τους πάρω τηλέφωνο για να το μάθω; Δεύτερον ο γειτονικός αριθμός που μου ζήτησαν είναι γειτονικός απλά είναι στην κάθετη οδό. Η απάντηση του τηλεφωνιτή…
– ναι αλλά αυτό εγώ δεν μπορώ να το ξέρω.
– maps.google.com.
– Μπορώ να το ελέγξω σε προσωπικό επίπεδο αλλά το πρόβλημα θα ξαναεμφανιστεί όταν θα πάει να προχωρήσει η διαδικασία.
-Δεν έχετε κάποια database να ελέγξετε αν έχετε κάποιον πελάτη σε αυτήν την περιοχή;
– Όχι δεν γίνεται να το κάνω
– Δεν γνωρίζετε που φτάνει το δίκτυο σας;
– Χρειαζόμαστε ένα γειτονικό νούμερο στην ίδια οδό
– Και τι γίνεται στην περίπτωση που ο πελάτης δεν γνωρίζει ένα; (το οποίο είναι και το πιο πιθανό όταν κάνει αίτηση γραμμής αφού συνήθως το κάνεις αυτό όταν μετακομίζεις σε άλλο σπίτι)
– Χρειαζόμαστε ένα γειτονικό νούμερο αλλιώς δεν μπορεί να προχωρήσει η διαδικασία.
– Δεν γνωρίζω κάποιο νούμερο επάνω σε αυτήν την οδό,
– Χρειαζόμαστε ένα γειτονικό νούμερο.
– Δεν έχω, δεν μπορείτε να κάνετε κάτι εσείς από την μεριά σας;
– Όχι
– Εφόσον δεν μπορείτε θα ήθελα να ακυρώσω την αίτηση μου.
– Πρέπει να στείλετε φαξ

(όπως είπε και ο αδερφός μου.. ναι από το τηλέφωνο που μας βάλατε…)

Αν είναι αυτή η τηλεφωνική βοήθεια τώρα φαντάσου τι θα γίνει όταν θα εμφανιστούν άλλα προβλήματα. Έχω την εντύπωση ότι η Wind έχει δώσει ένα software σε πολλές μικρές εταιρίες και οι τηλεφωνητές γνωρίζουν μονάχα αυτό να χρησιμοποιούν. Η Wind μάλλον δεν έχει καλούς ελεγκτικούς μηχανισμούς της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρει.

Αμφιβάλλω αν έχει κάποιον μηχανισμό για να μαθαίνει γιατί χάνει πελάτες.

